LevocaTuba anod besi tanpa bekuAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

masa pelepasan:2022-08-24 09:57:35 Pengguna pos:717HP127443542 Paparan halaman:451

Petua teras:Levoca,beg pembekalan paip besi tanpa daun tidak lebih dari fungsi melindungi permukaan paip besi tanpa daun, jadi kebanyakan p

beg pembekalan paip besi tanpa daun tidak lebih dari fungsi melindungi permukaan paip besi tanpa daun, jadi kebanyakan pengguna paip besi tanpa daun tidak perlu mempersoalkan titik ini.

Pada suhu rendah, tetapi besi austenik tidak. Oleh itu, besi stainless ferritik atau martensik menghasilkan kelemahan suhu rendah, sementara besi stainless austenik atau legasi asas nikel tidak menunjukkan kelemahan suhu rendah. Sus (Cr) dan SUS (cr) paip besi stainless ferritik It shows that the impact value decreases sharply at low temperature. Therefore it is necessary to pay special attention when using at low temperature. As a way to improve the impact toughness of ferritic series stainless steel, high purification process can be considered. With the help of C and N level,LevocaPlat besi tidak stainless 7mm304,LevocaPipa air baja 304 tanpa beku, the embrittlement temperature is in the range of - ℃ to - ℃

LevocaPenggunaan: banyak digunakan dalam kereta, traktor dan industri lain.

Pipa besi tanpa tahi boleh dibahagi ke dalam siri CR ( Series), siri Cr Ni ( Series), siri Cr Mn Ni ( Series) dan siri penyekatan precipitation ( Series). Series & mdash; Cr Ni Mn austenitic stainless steel series & mdash; Cr Ni austenitic stainless steel.

Nizhny NovgorodPemilihan paip dan perlengkapan untuk persiapan data penywelding akan berdasarkan unsur kualiti persekitaran aplikasi, komposisi kimia dan tekanan aplikasi, dan komoditi gred yang sepadan akan dipilih untuk memastikan struktur logam penyweld dan fungsi mesin.

CE--“ Kod untuk desain bahagian struktur besi stainless bentuk sejuk & rdquo; Dan & ldquo; diterbitkan bersama oleh nidi dan inox euro; & rdquo; & rdquo; manual rancangan baja stainless struktur Rancangan bahagian struktur untuk bangunan yang mempunyai kehidupan layanan panjang dan integriti yang baik telah diperhatikan.

Menurut tujuan, ia boleh dibahagi menjadi paip sumber minyak (kasing, paip minyak dan paip pengeboran), paip paip, paip kotak, paip struktur mekanik, paip prop hidraulik, paip silinder gas, paip geologi, paip kimia (paip fertilizer kimia tekanan tinggi, paip retak minyak) dan paip laut.


LevocaTuba anod besi tanpa bekuAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan



Stainless steel pipes are divided into ordinary carbon steel pipes high-quality carbon structural steel pipes, alloy structural pipes, alloy steel pipes, bearing steel pipes, stainless steel pipes, bimetallic composite pipes, coated and coated pipes to save precious metals and meet special requirements. Pipa besi tidak stainless mempunyai pelbagai, penggunaan yang berbeza, keperluan teknikal berbeza dan produksi yang berbeza. Julat diameter luar paip besi yang kini dihasilkan ialah . & mdash; mm, julat tebal dinding . ~ mm. Untuk membezakan ciri-cirinya, kami khusus dalam menyediakan jaminan kualiti untuk paip L besi yang tidak rusak, paip besi yang tidak rusak dan paip besi yang tidak rusak L. Selama aktiviti keutamaan, kadar penyediaan dan kelajuan potongan legasi adalah sama dengan L. Jika karbonisasi diterima, kelajuan potongan akan dikurangi sekitar % dibandingkan dengan L. prestasi mesin dan peralatan dan komponen mereka bermain peranan utama di sini.

Perlu memenuhi keperluan arkitek dan perancang struktur.

Kualiti yang hebatLaras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua austenit + ferrit, di mana ferrit mengandungi % - %. Struktur fasa dua ini tidak mudah untuk menghasilkan kerosakan antar-granular.

Besi dan besi alat selai (kandungan C diekspresikan dalam beribu-ribu), seperti seribu CrNi (iaitu .% C), C & le selai; .%,LevocaPlat bekas stainless, seperti CRNI C & le karbon rendah .%, terdapat keperluan untuk persekitaran perkhidmatan dari besi yang tidak rusak, dan diperlukan untuk menghapuskan debu sering dan menyimpannya bersih dan kering.

[Strip/helaian berguling panas] mempunyai keuntungan kesukaran rendah, pemprosesan mudah dan duktiliti yang baik.

Belakang diblokir dengan plat penghalang untuk perlindungan ventilasi; Hanya kertas soluble atau kombinasi kertas soluble dan plat penghalang digunakan untuk menghalang perlindungan ventilasi; Guna wayar bentuk aliran untuk menyokong penyelamatan TIG.

LevocaPemprosesan suhu rendah paip baja inox -- seri martensite baja inox dimatikan dari suhu austenitizing dan kemudian dingin kepada suhu sangat rendah untuk mempromosikan pemadaman martensite. Ia sesuai untuk baja inox mudah untuk menghasilkan austenite sisa.

Oleh itu, medan dengan kadar penggunaan tinggi dari besi yang tidak stainless dengan kompetitif tinggi dan kualiti komprensif juga akan menjadi bahagian penting rancangan.

Formula untuk tekanan ujian hidraulik paip terweld baja inox untuk cairan pengiraan berat badan (gbt-): di mana: P - tekanan ujian, MPa; R - tekanan, mengambil titik hasil %, MPa; s - tebal dinding nominal paip baja mm; D - diameter luar nominal paip baja, mm.

Hak cipta dan notis:
1. LevocaTuba anod besi tanpa bekuAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat LevocaTuba anod besi tanpa bekuAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan LevocaTuba anod besi tanpa bekuAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian LevocaTuba anod besi tanpa bekuAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Levocamengesyorkanberita
LevocaBerita terkini